Edukacinė erdvė-darželis „Opa“ įsikūręs pačiame Klaipėdos centre, prie pat senamiesčio, turi uždarą nemokamą automobilių stovėjimo aikštelę, todėl lengvai ir saugiai pasiekiamas. Erdvių bendras plotas siekia beveik 200 m2. Jos suskirstytos į 2 pagrindines erdves: lavinimo ir žaidimų erdvės bei laisvalaikio ir sporto salė. Didžiausias šių patalpų privalumas tas, jog vaikams sudaroma galimybė tiek ramioms veikloms lavinimo ir žaidimų erdvėje, tiek aktyviai leisti laiką laisvalaikio ir sporto salėje.
Vienas iš svarbiausių mūsų prioritetų - patikimi ir tobulėjantys pedagogai. Atrankos metu tikriname pedagogų asmeninius duomenis teistumo informatikos ir ryšių departamente prie LR vidaus reikalų ministerijos, kur suteikiama pažyma, įrodanti, kad pedagogas neteistas. Esame tikri, kad vaikų ugdymo kokybei daro įtaką ne tik jau turima patirtis ir kvalifikacija, bet ir asmeninės savybės, tokios kaip žingeidumas ir gebėjimas atpažinti savo emocijas. Didelį dėmesį skiriame pedagogų psichinės sveikatos profilaktikai, tobulėjimui ir kvalifikacijos kėlimui, kas padeda kurti ilgalaikius ir brandžius ryšius.
Mūsų mintys ir idėjos glaudžiai siejasi su Rudolfo Steinerio sukurta humanistine pedagogikos sistema, dar vadinama Valdorfo sistema. Valdorfo mokymasis grindžiamas nuostata, kad vaikas yra unikalus ir turi savitą mokymosi stilių. Siekiame sukurti aplinką, kurioje vaikas gali jaustis saugus mokymosi procese ir atskleistų savo potencialą. Mums labai svarbios žmogiškosios vertybės, padedančios vaikui lengviau suvokti save ir atskleisti savąjį aš, siekti gėrio ir grožio, išgyventi tam tikro amžiaus tarpsnių krizes, atsiskleisti ir vystytis vaiko protui, jausmams ir valiai.
„Opa“ – tai lengvumas, laisvas krytis ir žaismingumas. Tai vaikystė, kuri žmonijai suteikta kaip dovana. Kas yra vaikystė ir kokia jos galia, pradedame suprasti tik suaugę. Todėl čia, Edukacinėje erdvėje-darželyje „Opa“, siekiame kurti saugią ir jautrią aplinką vystytis vaikų gebėjimams ir individualumui, atliepti jų poreikius ir užtikrinti tvarų tarpusavio santykį, padedantį laisvai pažinti, suvokti ir kurti.
Mūsų teikiamų paslaugų privalumai:
Edukacinės erdvės – darželio„Opa“ įkūrėjas – ne pelno siekianti organizacija Auk centras (VšĮ „Asmenybės ugdymo kultūros centras“). Tai neformalaus ugdymo centras, kuriame vaikai ir jaunimas jau beveik 10 metų ugdomi įvairiomis neformalaus ugdymo kryptimis: stovyklos, aikido, ekstremalaus sporto (BMX dviračių, riedlenčių, paspirtukų, riedučių) treniruotės, savanorystės programos, atviras darbas su jaunimu.
Auk centro pagrindinis siekis – ugdyti sąmoningą asmenybę, atsižvelgiant į vaiko raidos ir amžiaus ypatumus. Stovyklų metu, kada vienoje vietoje sususirenka daugiau kaip 50 dalyvių (vaikų 6-14 metų ir jaunimo 15-20 metų), buvo pastebėta, jog kiekvienas amžiaus tarpsnis yra unikalus ir individualus, tačiau juos visus jungia noras laisvai eksperimentuoti, pažinti aplinką ir save, o tai suteikus atsiskleidžia gebėjimas prisiimti tam tikrą atsakomybę. Tad gimė idėja kurti programas kūdikių ir ikimokyklinio amžiaus vaikams ir taip prisidėti prie sąmoningumo ugdymo ankstyvajame amžiuje, kuriame formuojasi pasitikėjimas pasauliu ir savimi, savarankiškumas ir pareigos jausmas.
Žmogus, nuo pat gyvybės užsimezgimo pradžios, auga ir keičiasi visą gyvenimą. Šis procesas vadinamas raida. Ji skirstoma į tris pagrindines sferas: fizinę (augimas ir kūno pakitimai, ūgio, kūno masės, kaulų storio, raumenų, smegenų ir jutimo organų bei motoriniai gebėjimai), pažintinę (suvokimas, vaizduotė, atmintis, mąstymas, kalba), psichosocialinę (emocijos, tarpusavio ryšiai su kitais žmonėmis). Asmenybės raida yra vientisas procesas, kuriame šios sferos glaudžiai susiję. Niekada neateina tokia riba, kai jos formavimasis pasibaigia. Todėl savo teikiamomis paslaugomis siekiame atliepti individualų vaiko priežiūros ir ugdymo poreikį keliais būdais.
Labai patogus susisiekimas. Džiaugiuosi, kad nereikia važiuoti toli nuo savo darbo vietos. Auklytės draugiškos, noriai dalinasi pastebėjimais apie vaiko elgesį ir įgūdžius, atsižvelgia į vaiko gebėjimus, suteikia laisvę mokytis savaip. Man tai vienas svarbiausių aspektų, kodėl pasirinkau šią vietą.
Kotrynos mamytė
Iš pradžių jaučiausi neužtikrinta, ar pavyks vaikui adaptuotis. Tačiau labai pagelbėjo auklyčių ramybė ir padrąsinimas ieškoti įvairesnių atsisveikinimo būdų. Labiausiai padėjo atvykimas anksčiau ir trumpas pabendravimas su vaiku erdvėje. Jaučiausi lyg būčiau supermama, kaip vaikas pradėjo prašytis į erdvę.
Adrijaus mamytė